Madagascar ~ Escape 2 Africa Contest

Ini ada peraduan untuk dapat tiket free nengok citer animation yang tak asing laie dari Dreamworks ~ MADAGASCAR : ESCAPE 2 AFRICA. Peraduan nih dapat dari blog akak merah kita yang diva itu ... tak lain tak bukan Red Mummy la.

Answer these 2 questions in your Madagascar’s entry.
  • Character Alex - what animal is that? - Alex tu kawan saya iaitu seekor singa (LION tau bukan LIONel Richie)
  • I should be getting the free tickets because ……… (in less than 15 words - you may write in English or Malay) : (write in malay la senang sebab dah kol 1 pagi, otak dah takleh nak pikio) : saya dah nak beranak tak lama laie jadi untuk hiburkan hati sendiri yang sedikit nervous
Yer akak diva ... sila la pilih saya sebagai pemenang yer. Dengan tak malu nyer ... tapi kalo malu tak dapat kan kak? Kalo jadi pemenang pertama leh ler laie 8 orang ikut aku pie nonton ini wayang gambar bersama ngan Red Family. Korang yang lain kalo nak menang sama singgah ler ke e-umah akak merah tu dan follo ler instruction yang dah terpampang kat situ. Selamat mencoba yer semua ... !

Comments

  1. goodluck! saya pun masuk juga contest ni..haha

    ReplyDelete
  2. Wah...kang tak pasal2 beranak dalam wayang..terus dapat hadiah dari GSC menonton wayang secara percuma sehingga anak berusia 12 tahun..

    Kalau menang..mintak sekeping...leh? ahakz..

    Pakcique.TK - Madagascar 2

    ReplyDelete
  3. nak 2 je. Tapi kalo dpt 1 pon boleh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::