26 October 2008

Sila Takjub

Ini
tambah lak ngan yang ini
Tak mustahil kan anak aku leh ropa camnie?
Sila la gelak bersama-sama di hari Ahad yang indah ini

3 comments:

  1. ok lah ..aku doakan ko dapat anak cm itu rupanyer..kalau ko x kesah bila org tanye....ankk sape nih??? harr.har...kalau aku sakit hati jer....

    ReplyDelete
  2. hehe korang memang patutle kene beli harddisk bebeso ye. penuhkan dgn gambar. kekeke

    ReplyDelete
  3. gambar² karut tu untuk tujuan entertainment sajer. ekceli, kitaorang berdua nih sangat encem dan comel tau ... hahaha

    nak tunggu korang puji ... kiamat pun belum tentu dapat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...