09 October 2008

Yahoo!!!

Wahh ... aku cam sial yer terkial² nak handle blogspot yang baru nih. Adeh, nampak sangat dah lama gila aku tinggalkan platform nih. Aku masih berbelah bagi laie ... bak kata lagu dangdut tu

Cinta ku terbagi 2
Sayang ke terbagi 2
Dua² nya ku suka
Kerna sama nilainya

Aduhhh ...

Ternyata skarang aku sudah bingung pak! Kalo sampai dah gelek goyang gerudi pun takleh nak decide gak ... harus la aku take a break from the blogging scene dulu ... tapi perlu ka?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...