Abang & Aku ~ Kesah 1

Aku : apa daa ... tetiba network takde
Abg : aik
Aku : sengal tol
Abg : wah IE aku tutup sendirk .. haha tah pehal la pulak ni
Aku : itu dah macam citer the matrix
Abg : takde pulak white rabbit depan pintu opis aku
Aku : hey white rabbit kan dah kena haramkan ... melamine berlebihan
Abg : oh aku lupa. wakakakakkaka

Dan setelah itu Morpheus di admitkan ke hospital kerana dia telah terlebih dahulu memfollo Si Arnab Putih. Disyaki rambutnya yang tiada itu adalah kerana kesan melamine yang mengundang celaka. Sila telan blue @ red pill untuk kesan jangka masa panjang yang lebih kaw ... seperti kopi Cap Kapal Api atau mee udang Har Mee. Kalo mau slurrp sila jumpa dengan Incek Bomba ... objek mudah terbakar

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::