20 November 2012

:: Ini Jawapan ! ::

Salam kepada pembaca² sekalian ... minta maaf sebab lambat keluarkan jawapan untuk soalan teka-teki minggu lepas. Demam dan tak sihat badan ... tapi dah beransur sihat, Alhamdulillah

Berikut adalah jawapan² yang diterima ... 3 orang jer yang ada hati nak jawab. Huhuhu sodeh tol aku ... anyways mari kita tengok jawapan


Ada teka paten seluar, ada teka paten tangan baju dan 2 orang teka apron. Oleh itu yang bertanda pin kuning dan pin biru tu telah bagi jawapan yang betul iaitu - APRON ! Tahniah kepada .: yUhAiSya :. dan pembaca setia juga peneka teka-teki ahhpening yang setia iaitu kakngah !

Ini gambarajah sebenar paten apron yang aku lokes dalam tepon je ... zaman moden kan. Laie pun kalo tulis kat ketas ... memang hampeh la akan hilang ! Paling tak pun anak aku conteng buat lokes trapik lite dia


Kalo korang tengok bebetul ukuran apron nih kecik jer ... pasalnya apron nih bukan aku punya tapi ...

Budak kecik ni punya !

Hehehe comel tak ? Si Malliq Rayyan ada jamuan akhir tahun kat tadika KEMAS dia. Pehtu siap ada pakaian beragam ngan tema - PEKERJAAN. Memula nak pakaikan dia jadi Doktor tapi kawan dia plak dah amik dulu. So, kitaorang opt to CHEF !

Gigih tau jahit ni pasalnya aku dah lama berperang ngan periuk belanga mixer tepung gula butter kat dapo ... maka kain benang dan mesin jahit adalah terbengkalai ! Tapi biasalah, pabila motto hidup adalah - kita belasah jer - maka terhasil lah kerastangan di atas

Cerita lanjut jamuan akhir tahun Malliq akan dibuat di entry lain ... hehehe

So kepada .: yUhAiSya :. dan kakngah ... hadiah kepada jawapan yang betul ialah sehelai apron (saiz dewasa)


Terima kasih kepada semua yang membaca dan meneka. Yang tak berjaya nanti leh main laie ek teka-teki kat blog ni. I memang suka bagi hadiah kat orang ... kekeke. Kepada kedua² pemenang sila emailkan alamat dan details untuk aku posto korang nyer apron ke jaquedira@gmail.com yer !

Ok ... itu saja ! Papai ...

11 November 2012

:: Apa Ini ? ::

Hai korang ...

Aku ada projek baru. Sapa leh teka, akan diberikan hadiah. Hadiah kemudian announce. Last day teka pada 11 November 2012 (Ahad) jam 12 midnight. Sila tinggalkan jawapan di ruangan komen yer ...

Soalannya adalah - Berdasarkan gambo kat bawah ni ... aku nak buat apa ? Paham kan ? So ... teka lah yer. Jawapan yang paling tepat akan diambil sebagai pemenang

Selamat mencuba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...