09 October 2008

Anak Tiri

Bila dah idupkan balik aku nyer blog yang telah dianak tirikan nih ... tetiba terpikir la pulok. Apa ajer la yang aku nak bebelkan kat sini? Hahaha ... sangat sengal kan aku nih? Ada orang kata aku nih jenis yang suka memikir. Aku rasa aku bukan la manusia yang amik kisah sangat pasal nak pikir menda² camnie. Tapi yang sebenaunyer ... seperti penerangan pendek pasal diri aku cam kat sebelah tu ialah ... aku nih kompleks. Kadang² aku sendiri tak tau apa aku nak. Serius ...

2 comments:

  1. jalan je dulu chekk.. "Kadang² aku sendiri tak tau apa aku nak." haha ini berat..

    ReplyDelete
  2. bukan tak tau cuma tamak sebab nak semua sekali ... hahaha aci tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...