25 October 2008

Hahaha

See ... kalo ler aku nyer earnings tak meningkat jugak ... aku tak tau ler nak cakap apa. Sangat penuh ngan ads by nuffnang. Walaupun tak harap ... tapi kalo leh dapat ... amik je la kan

Rezeki jangan ditolak ... musuh jangan dicari

Positip positip positip ... oh yer ... aku nak masukkan satu laie kategori kat sidebar aku nih. Pepe pun lepas deepavali baru kategori nih akan di'up'kan. Menariks tau ... sila jangan serik untuk datang singgah ke belog (ini pinjam Hanis Zalikha) ini sebab ada ler perubahan drastik yang akan berlaku tak lama laie

Ohohoho apa itu? Sila la bersabar yer ...

2 comments:

  1. apsal ko memandai tukar blog template ni? :-))

    ReplyDelete
  2. aku bohsan ... so sajer tukar
    esok2 aku tukar lain lak
    macam salin baju aaa lebey kurang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...