Akhirnya

Setelah memeras otak konon nyer nak bikin template sendiri sampai kelaparan, akhirnya aku decide nak guna template yang aku amik kat web jer. Tadi ada satu design tu sangat lawa aaa tapi author to convert dari Wordpress nyer theme. Memang canteks tapi tu lah ... ada function yang cam sengal takleh nak edit. Aku nyer bijik mata dah naik berpinau dah nak betulkan coding tu ... tapi skarang aku tak rajin. Tengok ler nanti

Bila dah mengalter template nih macam biasa ler kan, semua ko nyer widget ilang. Aku nak isi balik semua ... aduhai. Tunggu ler aku rajin esok. Skarang nih perut aku lapar ... takleh nak konsentret berpikir nih

Emm, aku rasa aku pakai jer lah uniform nih. Rasa malas dah nak tukar. Simple n nice jer pada mata aku. Tapi kalo pada masa hadapan, mungkin tetiba aku datang rajin nak buat sendiri ... ohoho, tak tau ler bila nak datang rajin tu kan?

Ok lah ... dah time tido pun. Esok nak keje laie. Kan best kalo takyah gie keje, dok umah, layan TV, layan tenet, layan umah, sesambil tu cari biz online nak buat ... ko rilek je, tapi duit masuk cam air. Takde hal nak sopping ribu-riban, holiday obersi tutup mata jer

Kuatnya berangan ... itu tandanya soh pie tido tu

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::