26 October 2008

Apa Salahnya Bergambar Keji

Korang kalo nak tipu pun agak2 la ek ... mustahil la dalam idop korang tak penah amik gambo yang agak keji hasilnya untuk ditatap pada masa hadapan. AAA ... keji maksud aku ialah gambo yang korang rasa macam ... aduhai, naper la muka aku camtu aaa! Sebagai contoh yang lebih jelas ialah cam gambo aku kat bawah nih ...

Dengan muka yang tembam dan spek mata yang dah sampai ke pipi ... berminyak toksah cakap la kan ... tetiba ada lak telinga extra kat atas kepala tu. Aduh! Memang la tragedi. Tapi sungguhpun rupa ku keji ... moment candid yang berjaya dicapture itu sangat khelass

Takpelah aku sekali sekala menjadi bahan humor. Seronok jugak bila kenang balik. Hehehe. Yang aku dokong tu ialah anak akak aku yang menjadi jurugambar tak bertauliah amik gambo aku camnie. Siap ko long ... nanti aku carik gambo ko yang keji dan tepek kat sini pulak

Korang ada gambo keji camnie?

4 comments:

  1. wakakakaka. sangat hebat! hmm da lama tak tgk gamba lawak2.

    ReplyDelete
  2. aku banyak gila gambar lawak
    nanti ler slow2 wa upload

    ReplyDelete
  3. Weih.... tak sangka la plak jadi camni gambo nih....
    tera nya aku.....
    hua3x

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...