26 October 2008

Kalendar Persekolahan 2009

Dicedok tanpa segan silu dari Portal Rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia

Kumpulan A
Penggal Cuti dan Hari Persekolahan Mula Akhir Hari
I Hari Persekolahan 04.01.2009 31.01.2009 20
Hari Persekolahan 01.02.2009 28.02.2009 20
Hari Persekolahan 01.03.2009 12.03.2009 10
Cuti Pertengahan Penggal 13.03.2009 21.03.2009 9
Hari Persekolahan 22.03.2009 31.03.2009 8
Hari Persekolahan 01.04.2009 30.04.2009 22
Hari Persekolahan 01.05.2009 28.05.2009 20
Cuti Pertengahan Tahun 29.05.2009 13.06.2009 16
II Hari Persekolahan 14.06.2009 30.06.2009 13
Hari Persekolahan 01.07.2009 31.07.2009 22
Hari Persekolahan 01.08.2009 20.08.2009 15
Cuti Pertengahan Penggal 21.08.2009 29.08.2009 9
Hari Persekolahan 30.08.2009 31.08.2009 2
Hari Persekolahan 01.09.2009 30.09.2009 22
Hari Persekolahan 01.10.2009 31.10.2009 21
Hari Persekolahan 01.11.2009 19.11.2009 15
Cuti Akhir Tahun 20.11.2009 02.01.2010 44
Jumlah 288
Jumlah Hari Persekolahan Termasuk Cuti Am 210
Jumlah Hari Cuti Penggal 78

Kumpulan B
Penggal Cuti dan Hari Persekolahan Mula Akhir Hari
I Hari Persekolahan 05.01.2009 31.01.2009 20
Hari Persekolahan 01.02.2009 28.02.2009 20
Hari Persekolahan 01.03.2009 13.03.2009 10
Cuti Pertengahan Penggal 14.03.2009 22.03.2009 9
Hari Persekolahan 23.03.2009 31.03.2009 7
Hari Persekolahan 01.04.2009 30.04.2009 22
Hari Persekolahan 01.05.2009 29.05.2009 20
Cuti Pertengahan Tahun 30.05.2009 14.06.2009 16
II Hari Persekolahan 15.06.2009 30.06.2009 12
Hari Persekolahan 01.07.2009 31.07.2009 22
Hari Persekolahan 01.08.2009 21.08.2009 15
Cuti Pertengahan Penggal 22.08.2009 30.08.2009 9
Hari Persekolahan
31.08.2009 1
Hari Persekolahan 01.09.2009 30.09.2009 22
Hari Persekolahan 01.10.2009 31.10.2009 22
Hari Persekolahan 01.11.2009 20.11.2009 15
Cuti Akhir Tahun 21.11.2009 03.01.2010 43
Jumlah 285
Jumlah Hari Persekolahan Termasuk Cuti Am 208
Jumlah Hari Cuti Penggal 77

Kumpulan A Kumpulan B
  • Kedah
  • Kelantan
  • Terengganu
  • Perlis
  • Pulau Pinang
  • Perak
  • Selangor
  • Negeri Sembilan
  • Melaka
  • Johor
  • Pahang
  • Sabah
  • Sarawak
  • Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
  • Wilayah Persekutuan Labuan
  • Wilayah Persekutuan Putrajaya
*** Selamat merancang percutian anda! Aku ingat pun taun depan nak gie holiday aaa. Sian Incek Jaque tak penah gie memana. Laie pun taun depan kan dah ada baby. Harus la adventure sket kan nak pie jejalan

Ada orang suka cakap ngan aku ... pie la jejelan sementara masih berdua. Nanti dah ada anak susah. Entah ler, aku tak berapa setuju ngan pendapat nih sebab kita yang mengatur perjalanan hidup kita ... so ada anak ke tak itu ikut kepandaian ko mengatur hidup la kan? Ko nak trip ko susah ke, ko nak trip ko senang ke. Abih kalo gitu, dah ada anak nanti, ko takyah ler kuar umah ... dok ngadap je la anak ko. Itu macam ka?

Ouh aku dah hidup berdua ngan Incek Jaque 2 taun dah. Kalo kata malas ... memang la malas. Takyah nak tunggu ada anak. Hahaha ... pokok pangkal semua dalam hati memasing la ek ***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...