22 October 2008

Emergency Leave

Hai korang ... arinih aku EL. Sebab nyer ...

Waaa ... sila la simpati kat saya

Makin membengkak kaki ku ini since hari raya ... sudah berapa hari tu? Kira la sendiri. Ini semua gara-garu duduk terlalu lama dalam kereta. Ye lah kan, nama nyer pun beraya. Dah pueh ler aku buat memacam nak ilangkan bengkak nih ... takmo gak ilang

Dah 2 malam hidup ku dalam sengsara sebab aku kena SIMPUL BIAWAK / KEJANG URAT. Sangat seksa sebab bila aku nak betulkan jer, kebengkakkan kaki ini telah menghalang urat tu untuk relax. Udah nyer ... dalam masa lebey kurang 45 menet, aku kena simpul biawak nih dekat 20 kali. Bayangkan ler ... seksa tak seksa namanya. Sampai sedu sedan aku melalak. Incek Jaque pun sampai mati akal ... dah tak tau camner nak tolong aku

Malam tadi kena laie ... aduhai. Aku nak relaks arinih. Tahan je lah, tinggal 45 hari jer laie aku nak harung semua nih

4 comments:

  1. kaki letak tinggi bila baring tak? petua yg lelain aku lupa lak. hahaha cubalah

    ReplyDelete
  2. Teruknya Moon, takpe rehat cukup2 & jangan active sangat. Kesian ko...

    ReplyDelete
  3. kaki dah terlebih tinggi dah aku letak ... rasa cam nak gantung kat pokok pun ada

    ReplyDelete
  4. mak oii.. ingat kaki baby tadi.. huhu... comel sangat hahaha.. bebawak la jejalan n kurang mkn masin2 yer.. heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...