19 February 2009

:: Time To Rest ::

Aku dah tak larat

Balik keje, sampai umah, lelap kejap dalam stengah jam, bangun mandi, siap² gie kursus sampai kol 11 malam. Balik dari kursus tengok si Malliq pulak. Semalam dia mengamuk takmo tido ... aku balik baru dia nak lelap. Kol 12 perut lak keroncong dondang sayang kebuluran. Mintak Incek Jaque belikan KFC. Makan, tido. Kelmarin, balik dari kursus kelaparan. Pie kedai makan nasik goreng cili padi ngan telur dadar. Sedap ... sekarang aku memang banyak makan. Sebab banyak jugak yang keluar. Keluar lebih banyak dari yang masuk. Kat opis aku jarang sangat makan. Itu pun selalu mintak belas kasihan Si Koyok tapaukan aku nasik. Lepas makan, 15 menet kendian akan keluar semua ... lebih dari yang aku makan. Everytime aku makan camtu la jadinya. So aku end up kelaparan sentiasa. Skarang nih aku rasa lapar, sejuk, tak bermaya. Semalam masa tidokan Malliq, dalam kelaparan tu tetiba kepala aku nih sakit bangat. Rasa cam kebas² je segala urat sendi aku nih. Tapi aku layan jugak la tepuk², dodoi² anak bujang anak aku yang mengaruk takmo tido tadi. Nasib baik ler dia senang tido ngan aku. Dapat je aku pegang, terus tutup mata. Baru jer nak tido, Malliq dah "MEK" "MEK". Eh betul, la budak nih. Sekali tu tengok jam rupanya dah kol 5.45 pagi. Tak puas betul tido. Bangun tido lak, dada aku sakit sangat cam kena pijak. Sampai skarang nih aku still rasa sakit gila! Aku rasa, cukup sampai habis kursus aku pun masuk ICU. Serious ... aku kepenatan gila nih. Aku rasa hari sabtu aku tak tau aku larat ke tak nak pegi kursus. Tengok lah, larat aku pegi ... tak larat aku amik MC

Aku penat ... full stop

3 comments:

  1. fuh! mmg penat. aku yg bc pn terasa kepenatan ko.

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::
    mata pun bukak separuh² je nih

    ReplyDelete
  3. betol arr aku bace pon lenguh2 mate aku nih....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...