100th Post @ 2 Mths Old


100th post berlaku bersama² dengan usia Malliq yang telah mencapai 2 bulan pada hari ini. Sedikit update mengenai Malliq :

  • Beratnya sudah 5.5 kg
  • Panjangnya sudah 60 cm
  • Dah pandai ajak orang sembang
  • Senang nak tido
  • Minum susu 9 oz sekali jalan
  • Suka tido kat ketiak aku
  • Senang dibela

Alhamdulillah la Malliq ni aku rasa budak yang paling senang aku penah jumpa. Kalo pegi makan kat luar pun ... orang tak tau pun dia nih ada. Senyap jer ... most of the time dia tido lah. Alhamdulillah jugak rezeki Malliq nih aku tengok pun buleh tahan jugak lah. Rezeki Mak & Ayah nya pun dipermudahkan jugak

Nak tau senang ke tak senang bela si Malliq nih, tanya ler mak aku. Memula bila naik keje, memang aku nak anto Malliq kat nursery opis aku nih. Siap dah beli portable mattress untuk Malliq pakai kat nursery. Tetiba lak mak aku offer nak jaga Malliq. Sebab dia tengok si Malliq nih tak banyak pe'el, tak melalak pun. Kalo Malliq tak tido pun, dia suka tengok sekeliling ... mulut senyap jer. Tak berbunyik ... kalo boring, dia tido la balik

Alhamdulillah kerana diberikan anak yang menyenangkan hati keluarga ... Sayang Malliq

Comments

  1. congrats... 4 ur bby & 100 post. jumpa link u kt babyibu contest tu. meh tukar link...

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::
    saya sudah mem'follo' akak ... meh ler mem'follo' saya lak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::