:: Plis La La La Dong ::


[haiyo!] TV kecik itam putih aku nih dah lama berjasa tau. Ekceli beli TV nih sebagai peneman aku yang kekonon akan membizi masak kat dapo nun. Lebey kurang 3 taun jugak lah kot usia TV neh ... cap ayam jer tapi very the helpful tau

Bila aku dah bersalin ... masa berpantang kan aktiviti bergerak kena la dikurangkan [chewah ... macam la aku berpantang ngan taat setia!] aku hangkut ler TV kenit cap ayam nih masuk dalam bilik mengeram aku kat belakang tu. Dapat la gak aku layan TV ngan radio kalo aku buhsan² tu

Lately nih TV cap ayam aku nih suka buat hal tau ... takmo kuar gambo. Yang kuar hanya garis² cam dalam gambo tu. Suara ada tapi gambo takmo kuar [geram!] bila dah takmo kuar gambo tu mula la jiwa raga ku panas ... ye lah sebab suara jelas [terang dan nyata] tapi aku hanya nampak garisan² jer ... hangen satu badan

Bila dah hangen ... mula la tangan tu [dush! dush!] TV kecik tu habis aku ketuk² lepuk² ... wakakakaka

Naper ek bila remote takmo tukau channel, TV takmo kuar gambo, radio pekak sebelah, monitor kuar kaler kuning ... mula la kita bantai² appliances tu ... tapi yang peliknya elok pulak lepas tu? Any reason for that?

[finally!] Lepas sakit tangan aku membelasah TV cap ayam aku tu sampai tersedak, aku berjaya la mengeluarkan gambo nyer ... tapi tak dan berapa menet jadik laie cam memula tadi! [haduhai ...!]

So soalan aku untuk korang ialah :

1. Semalam kol 9 PM, TV2 ada movie apa yer? Aku sempat tengok ada Bruce Willis ngan Kim Basinger jer ... itu movie lama rasa nya ... sebab Bruce Willis masih berambut lebat

2. Ada sesapa nak belikan aku TV cap angsa flet skrin tak? Sian kat aku ...

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::