:: Akhir Untuk Permulaan Baru ::

Berita sedih untuk semua ... semalam Abang Aku dengan rasminya menjadi penanam anggur yang takde kebun anggur untuk diusahakan. Aduhai ... dengan bayaran rumah dan anak yang makin membesar, aku rasa kesian gak kat abang aku ni ... apakan daya, aku bukan Donald Duck Trumpet. What ever it is ... I feel for ya, bro! Kalo ko nak pepe bantuan, ko tau kan aku sentiasa ada, hanging around somewhere ... alah, umah pun dekat jer

Sementara takde dapat keje laie nih ... ko buat le pepe yang patut dulu. Tolong la bini ko buat bunga dip untuk hantaran tu dulu. Buat bek-ap. Oh yer ... abang aku dan bini nyer menjalankan perniagaan online menjual bunga untuk hantaran. Korang leh tengok kat sini DAN TEMPAHLAH memana yang patut untuk beri sokongan moral kat abang aku dan jugak support sket biz orang² kita nih

Sila la sebarkan website ini pada kengkawan yang lain yer. Harga yang ditawarkan adalah untuk mereka yang bajet² sederhana dan ada juga untuk yang harga² poket rabak. Ikut la korang nak camner, nanti abang aku n bini nyer pandai ler ejas ikut kehendak korang

So ... korang sila la jenguk yer!!!

Aku tak dapat komisen pepe pun ... tapi aku harap sangat kalo korang ada nak menempah bunga pahar, bunga dulang, bunga tangan, corsage dan hiasan bunga hidup semasa hari bahagia korang tu ... sila la singgah kat leesya creative tu yer!!!

Comments

  1. sebbaik ade biz minik leh kover. ape kata ko amik jek abg ko tu part time kendong kangeru malliq... hahahha!! xder la lenguh ko nk kendong. abg ko sure gagah.

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::
    abangku gagah? hahaha, bak kata mak ~ kalo dia pegi menyangkul, tanah tak pecah, pinggang dia yang patah

    ooppss sowie abg ngah!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::