:: Vote Me For Me ::
:: Please Allow This Post As A Sticky Mode Entry :: Aku sedang masuk contest ini. Cuba nak mengawardkan diri sendiri sebagai supermummy yang amazing. Hahaha ... mungkin la orang baca blog aku nih tak nampak sangat aku nih amazing ... tapi pada pandangan mata anak aku ... aku la mak yang terhebat. Even dia kecik laie tapi kalo takde mak nye kat sebelah ... takleh hidup tenang [pooji diri sendiri adalah lebih afdal dari suruh orang lain pooji ... hahaha ... takleh blah!] Pada aku, semua mak/ibu/mama/mummy/ummi adalah hebat. Takde yang hebat melainkan seorang wanita yang bertarung nyawa melahirkan anak, berkorban kerja membesarkan anak, berhempas pulas mencari rezeki menyara anak dan mencurah sepenuh kasih sayang mencintai anak. Takde ibu yang tak sayang anak ... kalo ada, itu ada sumeting wrong sumwhere la tu Kalo anak buat jahat yang pada orang lain takleh ampun punya lah ... dalam hati seorang ibu, kemaafan sentiasa ada ... ruang kasih masih ada ... salah tetap salah t...







ohohoho! memang size american seperti yang kau kata, gambar2 diatas seperti memanggil2 aku membelikan baju2 baru untuk maliq...heeee
ReplyDeletememang really2 cute and adorable la.. and chubby wubby lak tuh. sedap pulak ye nama dia :)
ReplyDelete:: Miss Brat ::
ReplyDeleteTakyah belikan baju ... bagi duit jer! Hehehe
:: Sheri ::
Thanks! Ur kids are cute too! Esp. ur little princess! Muka cam mat salleh sket