17 February 2009

:: Berkobar La Konon! ::

Ini aku
Yang Sekarang Sedang Tension
Sampai membuat KELAKAR pagi tadi

~ Sila gelak sekarang ~

  • Aku kena pegi kursus selama 6 hari
  • Tapi tak tido kat hotel pun, sebab dekat ajer
  • Kursus Asas Sijil Pemandu Pelancong [hebat tak?!]
  • Semalam keta Incek Jaque rosak
  • Pagi ini aku kena hantar Malliq ke umah mak dan Incek Jaque ke sekolah
  • Dan aku kena rushing untuk daftar kursus [7.50 am sudah!]
~ RUSHING ~ RUSHING ~ RUSHING ~
  • Nasib baik pagi nih jalan semua sangat tenang ... berdesup jer drive
  • Sampai jer kat tempat kursus aku tengok lengang gila
  • Sebijik keta pon takde
  • Maka aku menelefon penganjur kursus
# Halo Hai ... sapa di sana?
* Hallooo, ini Puan Amanda Peet. Buleh saya talk-talk dengan Ms. Amy Winehouse?

# You peigang kejap aaa
~~~ Lalalalala ~~~
% Haluuu Amy Winehouse in da house ... buleh i help u?
* Haa Ms. Rumah Wain ... hari ni ada kursus kan?
% Puan Peet ... itu course from 8 malam to 11 malam ye. You sleep ka? I dah fax maa ...
* Oho ... takpelah ... malam kita see u lah ye

  • Maka terpaksalah dengan rela hati kembali semula ke opis yang hanya sekangkang kera ajer jaraknya ... nasib baik la dekat
  • Bila check mesin faks ... memang telah difaks ... pada pukul 6.30 pm ... ketika semua orang telah pulang ke rahmatullah rumah
  • Ahh ... terpaksa mengadap si BSG pula
  • Nasib baik dia suka merayau dan tak masuk opis

Kepada BSG a.k.a PACAT

Pegi la ko merayau sampai ko pengsan
Takyah masuk opis pun takpe
Dengar suara PACAT ko tu pun sudah sangat annoying!!!
Kitaorang dah tak leh sabar ngan perangai ko
Tunggu masa je ko buat slack
Time tu ko tau ler
Nyesal gila ko nanti

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...