:: Tabiat Kurang Waras ::

Korang nak tau? Selain dari suka membaca blog orang ... aku juga suka baca blog aku sendiri. I mean ... literally suka gila ... huhuhu

Sebagai contoh ... bila aku selesai ajer tekan butang PUBLISH POST nih ... aku akan view blog aku dan aku akan baca ... word by word ... kalo ada salah ejaan aku akan betulkan ... EDIT POST tadi dan aku akan refresh semula blog aku tadi

Then kalo takde keje ke boring ke ... aku baca balik apa aku post sebelum nih. Hahaha ... post aku yang bertajuk :: Mainan Tido :: tu aku rasa ada la kot dekat 20 kali aku baca. Gila ke apa aku nih ek? Obses ngan tulisan sendiri. Ahahaha

Masa zaman memuda aku ... aku selalu cakap ngan kengkawan "Biar kita puji diri sendiri kerana itu akan memberikan kita keyakinan diri sebab kalo nak tunggu orang puji entah bila jer ... dan bila orang dah puji belum tentu pujian itu ikhlas"

Chewah ... macam bagus jer kan? Well ... to tell the truth, memang aku bagus pun. As far that I know ... I am good! Damn good as the matter of fact! Lantak la orang nak kata aku perasan ke masuk bakul angkat sendiri ke kan? Kalo kita tak suka ngan diri kita sendiri ... orang lain apa tah laie ... betul?

So ... itu la sebabnya aku suka baca post aku 20 ribu kali kot. Kah kah kah ... mungkin aku rasa kalo aku suka baca post yang aku tulis ... mungkin la orang lain pun suka jugak apa yang aku post tu. Kan? Kalo aku sendiri tak suka ... orang lain laie aaa tak suka. Agaknya la ...

Tah la ek ... kurang waras ke apa aku pun tak tau. Aku cuma suka baca apa yang aku tulis berulang² ... peliknya tak jemu pulak tu ...

Mana mungkin aku jemu! Aku yang tulis la ...

Comments

  1. hahhha.. aku pun sama. suka baca n3sndr. bak kata oliole kt aku ms memula aku blogging... "yg penting kita blh syok sndr maaa...."

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::
    Huhuhu ... rupanya ada orang yang serupa jugak ... I'm Are Not Alone!

    ReplyDelete
  3. wey! sama la kita. edit berkali2 mcm la nak masuk majalah kan??

    ReplyDelete
  4. :: Tijah Lawa ::
    Yeah ... edit jangan tak edit! Kalo jadi editor majalah sure dah pangkat sarjan dah ni. Cekap dah!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::