10 November 2008

Yuhuu

Aloo

Di sini aku ingin umumkan ... aku lom bersalin laie!
Ceh ... sudah bikin gempak yer?

Selama 1 minggu aku berehat ... memang betul punya rehat sampai blog pun tak hapdet
Aku akan hapdet dengan gigih lepas nih
Tapi jap laie aku nak pie makan ikan bakar
Lepas makan la aku hapdet yer

Tatata pembaca sekalian ... tunggu ler hapdet dari aku

4 comments:

  1. "itu bukan gigih, itu gigit namanya!!!" - direktor amat nisfu.

    hahaha. selamat kembali ke alamaya. cet, nyuruk rupanya.

    ReplyDelete
  2. Aaah sudahlah ko, menakutkan aku jerk! sampai aku kena tanya abang ko lah ko ok ke tak, kan encik fandi? :P tapi alhamdulilah ko ok...

    ReplyDelete
  3. :: fandi ::
    hentam sajalah labu

    :: miss spoilt brat ::
    yang ko nak takut pehal. bukan ko yang nak beranak pun. takyah tanya kat abang aku tu ... dia bukan tunggu aku kat sepital pun. pepe nanti aku bgtau la

    ReplyDelete
  4. Ye lahhhh.....
    Btw Sariza pun baru lepas bersalin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...