Hik Hik

Kelakau la pulak buat posting dalam english. Hehehe ... dek kerana dah lama tak menulis dalam english, aku rasa ganjil jer

Dulu siap buat keje² translation berbayar untuk company dan esemen Incek Jaque laie

Mungkin ada 1-2 menda yang menarik untuk aku post dalam english
. Tapi selebihnya bahasa melayu tetap dekat dihatiku

Bahasa rojak/cacamarba/sukahati ada lah pilihan pertama since ianya spontan dan bersahaja ... oh ye ke? Asalkan korang paham dan maksud nya tercapai ... memana pun buleh lah

Ok lah geng ... sakit tangan aku kena ATT Booster Jab tadi. Skarang wa nak tido ngan aman ... semalam tak berapa nak aman sebab aku mimpi hantu datang nak amik baby dalam perut aku nih. Hohoho ... sangat horror ok!

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::