17 November 2008

Header Baru

Setelah mengambil masa kira2 3 jam ... dapat jugak la aku hasilkan header baru aku. Canteks tak? Huhuhu ... kira canteks la yer. Itu pun hegeh2 aku godeh Illustrator nak bikin tu. Nasib baik Incek Jaque ada subscribe Illustrator nyer tutorial ... sangat informative

Sesapa yang berminat ngan graphic design atau sesaja nak belajar guna Photoshop @ Illustrator ... buleh ler pegi ke links berikut :

Photoshop Tutorials
Illustrator/Vector Tutorials

Sangat kagum tengok kreativiti manusia ciptaan Tuhan nih ...
Ini dari tutorial yang aku belajar tu ... dan yang kat bawah ialah yang aku buat guna tutorial tu lah ...


Hahaha ... sangat berlagak gitu. Ini ler aku punya minat sejak dari dulu laie. Tapi sejak dah keje kat tempat yang takde kena mengena ngan minat aku itu ... aku nyer kreativiti telah luntur. Sib baik ler otak aku dan PASSION terhadap designing masih menebal

Mana laie canteks? Aku rasa aku punya laie lawa kan?

Kah Kah Kah ... kalo rasa nak muntah ijau ... silakan sekarang!

4 comments:

  1. sabun pencuci cap X. sental sental tak jalan. ahh ... pening :D

    kasi cepat load yek. 45 sec. aku pakai browser punya timeout.

    ReplyDelete
  2. aku test cepat jer kuar
    tak tau ler pesal kat tempat ko lambat sangat

    ReplyDelete
  3. :: Abg MAS ::
    terima kasih atas ucapan selamat itu!

    p/s - Abg MAS nampak mcm redundant kan? Hehehe ... Mas kan stands for Abg in Indon ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...