11 November 2008

Ikan Bakar

Semalam tetiba rasa nak makan ikan bakar. Padahal memula tu aku terasa nak makan kek pisang. Ada kena mengena ke pisang ngan ikan bakar? Eh, ada apa ... ikan bakar tu kan dibalut ngan daun pisang. Heh heh heh ... pandai jer aku cari alasan

Lepas kerja, balik umah dulu ... membuta. Aku ngan Incek Jaque tak larat sangat sebab dah berapa malam takleh tido lena sebab kepanasan. Aku lak mata cam dah kena staple ... memang mandom gila letih

Lepas maghrib kitaorang chalo ke tempat ini ... tempat makan ikan bakar yang menjadik pebret kitaorang

Kenapa kitaorang suka makan kat sini?
  1. Tempat makan yang luas dan lapang dan tak berkepuk
  2. Masakan yang sedap dan pantas
  3. Servis yang tip-top
  4. Harga yang buleh tahan murah
  5. Tukang kemas meja yang sangat efisien

Walaupun yang makan hanya 2.75 orang jer ... biasa la ek nafsu tamak. Jangan ler heran ... orang lain pun sama jugak

Sotong Goreng Tepung

Siakap Bakar Berlada

Siakap 3 Rasa

Kailan Ikan Masin

Sepahat Halia Cili Padi

Semua nih dimakan bersama Nasi Lemak yang comel. Tak sempat nak snap gambar nasik lemak sebab aku dah melantak makan ... kebuluran beb! Gambo yang kat atas tu pun goyang² sebab tangan aku gigil tahan lapar

Dan kalo makan kat sini kitaorang suka minum air ini : Splashing ~ Limau Madu. Locally made, kilang nyer kat Cheng ajer. Sedap bangat ... sebab air ni untuk sejukkan badan. Sesuai ler untuk meredakan kepanasan lepas makan dengan lahap

Semua makanan di atas dan tambah extra 1 Splashing : RM 56.20 ... murah kan? Aku rasa murah la sebab kalo makan kat Pizza Hut ke Johnny's ke Secret Recipe ke, harga lebey kurang tapi makan nyer sket jer. Yang nih kenyang sampai esok petang ... tapi kalo ikut perut aku yang sentiasa lapar nih ... malam harus la kriok kriok laie

Lepas makan, kitaorang saja jejalan pie masuk World Heritage Zone. Itu di lain entry pulak yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...