Bizi Neh ...

Sejak dua menjak nih aku bizi lah ... nak update sesangat pun tak sempat ajer. Ye lah, aku kan tak lama laie nak beranak dah ... keroje opis kena la aku kasi settle sensiang. Kalo tak mau nyer opismet aku kejau aku sampai ke sepital ...

Tengok ler ketas yang tebal tuh ... huhuhu ... berpinau bijik mata nak siapkan. Cubicle aku sangat lah cikadak nyer kecik. Masa memula aku keje sini, pinggang aku selalu jer sakit. Skarang dah imune dah ... tak tau ler kalo saraf aku dah rosak, takleh nak detect laie kecacatan ...

Atas monitor aku tu ada kalender ... yang aku dok tick² tiap hari bila nak bersalin lah, appointment ngan doktor untuk check-up lah, cuti lah, ponteng lah. B'day pun berlambak aku conteng kat situ

Kamus aku ekceli ada 3 ... sapa tah dah rembat aku nyer Kamus Dewan. Aku takleh hidup tanpa kamus. Kalo PC aku ada Dictionary @ Encarta, kamus takde pun takpe. Yang penting musti ada source yang reliable ...

I'm gonna miss my sempit-bone breaking-back aching cubicle when I've finally decided to quit and start doing work from home. Tempat jatuh lagikan dikenang ... apatah laie tempat cari makan

For the time being ... this is the best place to be

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::