:: Santau Keria ::

Nama pun manusia … kalo tak reti syak wasangka tu bukan manusia normal la tu. Kalo dah mencik tu … buat menda baik pun jadik jahat. Manusia nih kijam ek?

Apa ke menda aku merepek nih yer … ni ha … pasal menda kat bawah nih

Picture 366 
Kisahnya kuih nih dibeli oleh Mok² Pacat. Memula seko pun takmo makan … tapi aku pedulik hapa ek. Lapo nyer pasal … kuih free lak tu … aku bedal je lah. Aku offer kuih keria nih kat opismet aku … dia cakap apa tau …

Ko makan ler … elok jer ko telan … ko kena remote control ngan dia”

Terus aku baca doa … oh yer … memang aku terlupa baca doa. Nampak sangat la dah kelaparan maksima. Dan jugak, aku membaca doa yang Insya Allah tidak akan memudaratkan si pembaca dengan gangguan ilmu hitam ke … kelabu ke …

Dari rasa sedap … terus rasa cam nak muntahkan balik je kuih tu. Dari rupa ala² comey lotey gebu² … terus cenggitu haa guper kuih keria … itam pun ada, golap jo …

Weih … terus sakit pala otak aku … aku takde la ngata Mok² Pacat tu menyantau orang ngan keria, tapi korang pun tau kan … manusia nih nampak jer luaran baik … tapi dalam penuh noda dan puaka, sapo tau. Better safe than sorry dek oi

Cry now got fren sumore … cry later u cry la alone²

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::