13 April 2009

:: Baik Punya Ayam ::

Mydin MITC secara officialnya dah dibuka masa Good Friday aritu … dan yang paling menarik pasal pembukaan Mydin kali ni ialah  … ayam mentah yang dijual sangat murah gila gila gila iaitu … 99 sen sekilo. Lebey kurang RM1.30 – RM1.80 seekor ayam. Hohoho … sapa mau bagi ko ayam seko paling mahal pun singget lapan kupang? Cakap ngan aku sini meh, sapa buleh bagi harga camtu memang aku peluk cium dia lah …

Picture 348 Picture 346 Picture 347

Lautan manusia yang sedang beratur dengan gigih
Untuk mendapatkan baik punya ayam
Ini suasana pada hari ketiga kejadian ayam murah
Harga ayam kekal 99 sen sekilo selama seminggu

Sila terjah Mydin MITC sekarang juga

Picture 345

Ini attire sesuai untuk terjah Mydin
Sejuk ko …

2 comments:

  1. mak ai.. kakak army pn terjah...

    awat murah bebanau... kompem ke aym tu bkn aym cucuk???

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::

    bukan ayam cucuk tapi ayam kena langgar lori ... hahaha takde lah, ayam halal yang telah disembelih mengikut hukum syarak tetapi dijual dengan harga borong yang menguntungkan orang ramai

    chewah ... ada rupa promoter ayam tak aku kak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...