:: Search Engines Went Cuckoo? ::

why

Aku rasa korang pun penah kena camnie kot? Aku pun heran le camner ler leh direct ke blog aku plak? Ada few keywords yang agak popular yang ping balik ke blog aku … antaranya ialah

  1. dirogol bapa mertuaku
  2. aku bogel diikat
  3. jiran adik pantat
  4. mati rogol paksa
  5. dadah ais baby
  6. aku pernah diliwat oleh bapak mertuaku

Itu adalah yang aku dapat dari getclicky ngan nuffnang. Lepas nih … makin bertambah la hits blog aku nih. Lepas aku listkan semua keywords tu kat post ni … sesapa yang cari tu … ini ada pesanan penaja dari aku

Apa yang korang cari tu takde kat sini
Sini blog pening² lalat jer
Takde sapa yang kena rogol

Comments

  1. :: Miss Brat ::

    memang kelakar ... aku pun pelik ler pesal leh sampai ke blog aku

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::