05 April 2009

# April No Fool #

:: This Is A Sticky Mode Entry ::


Sempena hari April Fool ... aku nak buat contest mini kepada reader aku yang tak seberapa nih. Contest nyer ialah ... sapa dapat teka apa ke menda gambo kat atas nih ... aku akan bagi hadiah misteri. Syarat nyer mudah jer ... tinggalkan komen anda berserta nama dan email ... ini kira bonding session lah ngan pembaca aku. Hohoho ... sapa dapat teka memang aku bagi hadiah ... kecik beso ke tak kisah la yer sebab kita sekadar main teka-teki-teka-tekuk-ular-mati-dalam-mangkuk

Ayoh la korang ... teka jangan tak teka. Aku bagi chance sampai hari AHAD je ... kalo takde sapa dapat teka ... korang kena bagi hadiah kat aku. Hahaha ... kejinya

3 comments:

  1. Ceh! kuku siapakah ini? kuku encik mok tu ke? ewwww!

    ReplyDelete
  2. nieta pun dok membayang benda nie kuku gak.....
    lebih spesifik kuku berinai yang dah dipotong....;-).....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...