20 April 2009

:: Rest In Peace ::

Tak dapek la nak nolong ... takdo sapo eh yang RIP @ Selamat Bersemadi nyer lah ... ini ha aku cakap pasal aku yang nak rehat ngan aman ... santai² ala gedik santai camtu. Semalam tido kol 2 pagi nyiapkan custom album member aku kawen. Lama ooo pending, sib baik ler customer memahami ... pasal custom album nih aku story lain aaa nanti ek

Ini pie makan Char Kuay Teow kat Taman Merdeka ... kedai sempoi jer ... rasa leh tahan la jugak untuk orang yang tak masak cam aku nih yer ... harus la dusyum² diri sendiri kerana tak masak. Incek Jaque tak cakap apa so ... aku pedulik hapa korang nak cakap apa ... hahaha. Weih aku letih aaa ... ni musti keria santau nyer pasal

IMG_0118.JPG

Char Kuay Teow Special
Extra Telur, Udang dan Kerang
RM 4.00


IMG_0120.JPG

Fresh Orange Jumbo Gaya PLKN

2 biji oren yang sangat manis

RM 3.00






IMG_0125.JPG

Kuay Teow Kerang Special

Extra Telur Mata, Udang dan Kerang

RM 4.00


IMG_0126.JPG

Kepala Udang dan Kulit²nya

Priceless


Kalo nak pegi senang jer. Kalo dari Pasar Borong MBMB tu ... masuk ikut trafik light Taman Merdeka tu ... ikut simpang Caltex kat belah kanan tu ... ujung jalan nanti nampak ler gerai pacak ni. Kira bahasa mudahnya ... deret tapak pasar malam hari Jumaat tu. Sila la terjah kedai nih. So far dah 2 kali makan, belum ada cacat cela nyer laie. Harap dapat bertahan lama sebab selain masakan yang agak sedap ... harganya pun buleh tahan la murah

Ok lah kengkawan ... selamat menjamu selera. Korang pie la makan ... aku nak tito

ZZZzzzZZZzzz

Daa
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...