04 August 2010

:: Soto ? ::

sotosohoon

Bukan la nak kata aku nih pandai sangat bab masak² nih, tapi kalo makan asik sedut sohoon jer lebih dari nasi himpit ... camner tu? Dah ler sohoon segunung diletak dalam mangkuk ... nasi himpit ada la 3 ketul cinonet jer. Sebab sohoon yang banyak tu semua goreng ... jadinya kuah soto berlanar² ngan minyak ... Sakit hati betul makan. Ker memang soto camnie? Penah tak korang makan soto penuh ngan sohoon jer semata? Haih ... nak marah takleh, telan je lah ... dah bayo 4 hengget pun

yumiko

4 comments:

  1. :: Najwa ::
    Memang takde rupa soto ... rupa sup sohoon dah

    ReplyDelete
  2. tu bukan soto tu kak..... tu dah kuah minyak.

    ReplyDelete
  3. :: LediaMazlinda ::
    Kuah minyak ... tepat sekali ! Rasa cam nak pulangkan balik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...