:: WLW ~ Wallawey ::

Oho … WLW bukan lah Wallawey (Entah dalam bahasa normal nak cakap apa ek?) WLW ialah Windows Live Writer … keluaran terkini dari Mircrosoft yang skarang ada bermacam gadgets yang uber-cool dan terkini

Ini adalah versi testing … Lepas aku test menda nih ok ke tak? Aku akan rekomen kat korang bersama ngan Tuto-riyal pasal Windows Live Writer

Disebabkan aku hanya pakai windows kat opis … makanya testing hanya akan dibuat lepas time opis … atau ketika sesi lepak melepas geram bersama Mok² … hahaha mogok malas buat kerja kah? Aku kat umah pakai OSX … tak tau ler buleh pakai ke tak

Setakat ini macam ok … menda baru … masih tak biasa

Ok lah … bagi aku test dulu yaa … nanti aku kabo kan perkembangan nyer

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::