03 March 2009

:: Apa La Korang Nih !!! ::

Pagi nih mata rasa berat jer ... [huargh!] ngantuks Ya Rabbi! Hujan beb ... hujan! Aku tengok Malliq ... sedap betol tido tiarap. Kalo tak pikir masa depan ... mau jer aku tido sebelah si bujang tembam tu. Huhuhu .... takpelah arinih pun aku masok kol 8.30 ... leh la ilek² sket bersiap

Kuar umah kol 7.40 ... ada lebey kurang 50 menet untuk anto Malliq ke umah mak aku, then terus ke opis. Bukan jauh sangat pun ... ilek² la drive ... laie pun ujan. Lambat sket takpe

Setelah berejam dok tersengguk² dalam trafik jem ... macam cilakers. Dah dekat 30 menet dok jalan cam siput tersedak garam [matilah] lepas je 1 trafik lite puaka tu ... ingatkan jem le sampai ke industrial area sana nun ... rupanya jadi lembab sebab ada keta eksiden

Ok la FINE ... memang ada eksiden TAPI eksiden tu takde kena mengena ngan kesesakan lalulintas sebab keta yang eksiden suma dah angkut ke tepi ... langsung tak menghalang jalan. Yang menyebabkan sesak sendat jalanraya tu ialah ... KORANG YANG BAWAK KETA CAM BONGOK DOK USHA KETA EKSIDEN TEPI JALAN TU, PEHTU BAWAK KETA CAM KURA² ... APA KE HE NYER?

Geram betul aku ... padahal lepas jer dari tempat eksiden tu ... jalan raya lengang gila, kosong, korang leh baring² bentang tikar ... piknik dalam hujan

Perlu ke korang perlahankan kereta dan tengok lelama keta yang eksiden tepi jalan tu??? Memang la aku tau korang ni warga prihatin ... kalo la korang nih prihatin sangat ... awat tak turun je dari keta tolong orang eksiden tu. Ini dah ler sampai terpusing² kepala tu dok tengok keta yang eksiden ... bawak keta tengah² jalan cam pacat kenyang takleh nak gerak ... nyusahkan orang jer!

Aku bagi warning kat korang ek ... lain kali kalo nampak eksiden, kalo heboh sangat nak tengok ... pegi le berenti kan keta korang tepi jalan, bagi laluan kat orang lain yang nak lalu. Kalo ko buat laie perangai sarkis camnie laie ... memang aku langgar je keta ko

Bodoh ke apa ...

4 comments:

  1. wah hangin betul akak ni..

    tapi kan kak, kalau saya pun hangin gak la dengan orang yang prihatin yang amat tuh sume..

    tapi akak sound mmg best!

    kalaulah kete ada speaker ke hailer ke kan..;p

    ReplyDelete
  2. :: Liana Ezzana ::
    rasanya hamster awak lari pun laju ... oh, yang gemuk selalu sangkut kat grill tu ... dikecualikan

    :: Nietanozie ::
    marah sebab diaorang pentingkan diri sendiri. tak baik buat camtu tau

    ReplyDelete
  3. eee betul2
    nyampah gila siot.
    semak je.
    orang nak gi keje cepat, die lagi mau lambat2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...