:: OoO MaI GaWd ::

Ya Allah Ya TuhanKu
Aku bermohon restu dariMu

Berikanlah aku kekuatan
Dan kesabaran

Dari MENYEPAK dan MENCEKIK
Si Pacat MOK² itu

Berikanlah MOK² yang jahat itu
Hidayah dan petunjuk

Agar merubah perangainya
Yang suka menyakitkan hati orang lain
Suka monteng keje
Malas pegi meeting
Habiskan peruntukan pejabat
Tak tau apa menda
Takmo amik tau apa menda
Berlagak tak tentu hala
Suka gelak cam sial celaka puaka hantu
Perasan diri hebat
Suka bercerita keburukan orang lain
Suka salahkan orang lain
Berbau busuk [oh ini lain]
Malas masuk opis
Selalu mencari kesalahan orang
Marah orang tanpa sebab musabab

Jika Kau tidak mahu
memberikan MOK²
Hidayah dan Petunjuk

Kau cabutkan jelah nyawa si MOK² itu
Supaya dia tidak
Menyusahkan orang lain laie

~ Amin Ya Rabbal Alamin ~

Jangan Hiraukan Doa Aku Ini Wahai Pembaca Budiman ... Sesungguhnya Aku Tau ... Tuhan Takkan Makbulkan Doa Aku Yang Tengah Stress Gila Ngan Si Pacat Mok² Cilaka Jin Aprit Pakai Toncet Yang Jahat Laie Keji Dah Takde Sapa Nak Dia Laie Main Campak Jer Masuk Opis Aku Nih. ARGGHHHH!!! Aku Tak Penah Rasa Sangat Tension Camnie. Dia Masuk Jer ... Satu Aura Gelap Terasa Mengengkang Ko Dari Bernafas Dan Terasa Sangat Jengkel Dan Loya. Tolong Lah! Tolong Lah! Tolong Lah! Kabulkan Lah Permintaan Aku Yang Dah Separuh Hilang Akal Ini!!!

Comments

  1. ehe. kite mengalami situasi yang sama. :P

    ReplyDelete
  2. :: iffahahahantu ::

    sakit hati kan ada orang camnie?!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::