:: Quickie ::

Ahh ... lamanya tak update. Sangat sebok ngan menda tah pepe. Rumah dah kena serang taufan. Tonggang langgang toksah ler citer. Opis haru biru ... laie ler toksah citer. Apa² pun skarang semuanya akan kembali tenang dan normal dan ceria kembali ... hopefully

Aku ada jer kat sini ... membaca jer posting² korang di alam maya tu. Cuma aku jer berdiam diri. Banyak menda yang menghalang aku dari mengupdate ... factor pertama ialah FB sudah jadi priority #1 then ... camera dah tak best ... pehtu takde mood

Sesungguhnya takde sapa pun peduli kalo aku tak bagi explainations pun kan?

Tetiba terasa cam nak bagi pantun :

Ramai orang memandang rupa
Hati yang baik dilupa jangan
Update blog tidak dilupa
Cuma masa menjadi halangan

Ntah pepe je lah pantun aku nih kan?





Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::