04 April 2010

:: Penderaan Fizikal ::

Skarang nih kecoh sana-sini pasal budak kena dera. Baby kena buang … ada yang mati, ada jugak yang sempat diselematkan. Kesian sangat kan tengok baby ngan bebudak kecil yang orang kata tak tau apa tu jadi mangsa orang tua yang berakal dan sepatutnya tau la apa² yang patut

Tapi kalo orang tua kena dera ngan bebudak yang tak tau pepe tu … camner ek? Tak penah korang dengar ek? Banyak sebenarnya … cuma orang tua nih kalo bebudak yang tatau pepe tu buat, biasanya diaorang let go jer … maklumlah budak tak berakal

Tapi nih aku nak tunjuk bukti kes DT3215/A-08(MR) : Kes Anak Dera Mak

IMG_0015

Ini ler apa yang terjadi bila budak kecik yang tak berakal dibiarkan. Tetau jer kaki ko berlobang kena gigit. Kalo tak pikir anak sendiri memang dah lumat ler aku tenyeh. Kalo bukan anak sendiri pun takde la aku sampai tahap mendera. Pepaling koman pun kena marah ngan aku la.

Sebagai orang tua yang berhati mulia … aku ampunkan jer lah
Nama pun anak … Sabo je lah ….

Anakku Rupanya Vampire,

yumiko

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...