29 April 2010

:: Nak Tanya ::

Cuba korang baca ayat kat bawah ni :

- - - Pihak jabatan masih tidak mengambil tindakan terhadap monyet, kera dan babi hutan yang sentiasa mengancam usaha-usaha pertanian penduduk kampung ini bagi menjayakan projek Bumi Hijau - - -

Ayat tu aku amik dari minit mesyuarat. Dahsyat tol ayat diaorang nih guna buat minit mesyuarat. Betul ke ayat kat atas tu? Macam mana pihak jabatan nak ambil tindakan terhadap haiwan? Diaorang bukan tahu undang² pun ...

Pendapat aku >>> Pihak jabatan masih tidak mengambil tindakan terhadap MASALAH monyet, kera dan babi hutan ( ... )

Naik biol aku menaip balik bangkitan minit mesyuarat nih ! ! !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...