:: Hadiah Kejam Untuk Pengantin ::

IMG_0013

Kalo korang sebagai pengantin dapat hadiah camnie … apa perasaan yer? Happened to be, hadiah nih aku yang bagi kat pengantin tu. Pengantin nyer ialah opismate aku. Buleh dikatakan rapat juga lah. Aku sengaja cari hadiah jam loceng dengan alarm yang sangat annoying!

Opismate aku nih ada masalah nak bangun awal. Skarang, lepas kawen plak kena dok umah mertua kat Jasin which is quite far lah nak sampai opis compared ngan umah parents dia yang 15 menet jer dari opis. Dekat pun selalu lambat … apatah laie dok jauh

Masa hari langsung kat umah dia, aku sengaja set alarm kol 6 PM. Kah kah kah … bunyik alarm yang sangat kuat telah berjaya memekak. Dah ler kotak hadiah tu aku saja selotape keliling bagi susah nak matikan alarm. Dengar citer kawan aku kata, mak dia campak jer kotak hadiah aku dalam stor sebab bising gila

Anyway … Congrats to both Koyok & Ledia. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat korang. Here’s a picture of the newly weds … curi dari FB bini nyer … mintak halal yer [dah curi laie mintak halal ek … eh, ko halalkan jer lah yer Ledia]

27073_385679132377_801117377_3773360_2555097_n[1]

Kawen juga akhirnya kawan aku nih

Sesapa pompuan yang nampak muka laki nih

Sila take note

Dia sudah jadi laki orang

Hehehe …

mysigna

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::