:: What's For Lunch Today? ::

Fortunately I had Pandan Wrapped Chicken's Head !
 
Mendapat kepala ayam ketika perut sedang galak menyanyikan lagu 'Keroncong Kebulur Untuk Ana (aku)' adalah sesuatu yang sangat HORROR ok ... sangat !
 
Semua orang yang tengah makan ayam pandan kat meja aku serta-merta secara otomatik meletak ayam tu kat sudut paling jauh dalam pinggan memasing ... Aku cakap makan je lah ... aku punya ayam jer kepala ayam ... korang maybe dapat kepak, dada, peha ... kan sedap tu
 
Tapi ... malang sungguh kepada kakak² yang duduk sebelah aku. Cer korang bayangkan ... semasa ko sedang mencucuk ayam pandan yang sebatu jauh buleh bau kesedapannya ... tetiba masa ko cucuk ayam tu buleh plak keluar cam puss (nanah) ... Aku ingat ayam yang aku dapat tu ayam basi dan busuk dan mengeluarkan ulat ... rupanya aku tercucuk mata ayam - hence the puss gushing out off the socket ... sambil disaksikan oleh kakak² yang duduk di kiri dan kanan aku
 
Panggil caterer ... dia leh bantai gelak jer. Hawau tol ... dapat air, putih jer. Ingatkan memati ler air soya. Bila minum eh eh ... rasa apa nih ek ... rupanya jagung cairkebair. Datang plak cendol ... pergh layan ... sekali hirup rasa kuah lemak sebab masin melampau lampau lampau
 
Camner lah leh jadi caterer korang nih. Takkan ler nak serve kat orang, ko tak rasa dulu ke, test ke ... haih, tapi takpe lah aku amik positip je lah. At least sikit jer aku makan ... hehehe buleh ler diet sket
 
Oh ... aku diet ek?
 

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::