22 July 2010

:: Projek Suka Hati #3 ::

Ini Homemade MM Fondant

MM@Marshmallow fondant ini saya buat sendiri
Belajar ngan biras saya

Saya memang kamceng ngan Kak Iz
Biras saya tu lah

Saya kamceng ngan dia sebab dia suka masak²
Dan saya suka makan²

Hehehe

Dia juga hebat di ranjang dapo
Kalah saya

Ada saja idea nak mencipta makanan sedap
Bila la saya buleh kurus

Sebab itu saya suka belajar dengan dia
Kerana Kak Iz juga tak lokek ilmu

Terima kasih Kakak Biras !

Eggless Orange Cake + Buttercream + Fondant

Ini cupcakes untuk sepupu aku
Sempena majlis pertunangan dia pada 12-06-10
Aduhai ... dah sebulan jadi tunangan orang weih

Baru ada masa nak upload ler

Deco yang simple tapi manis
[*>_<* sweet *>_<*]

Sangat manis sampai semut sempat bersarang di bawah cuppies
Cuppies ini di bawa ke Batu Pahat
Kereta adik pulak parking bawah pokok mangga

Jadinya bila sampai
Nasib baik la gatal nak bukak
Tengok² penuh semut sampai hitam kotak tu

Terlampau banyak semut

Nasib baik jenis semut bodoh
Ketuk² lari

Cuppies pun selamat

1 comment:

  1. wawawa... sudah edvan.. eggless orange cake.. saya belum try.. ok tak? mau try jugak nih..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...