27 July 2010

:: Small Celebration ::

U5 441Malliq n Incek Jaque

Kami pie makan² di ZEN Secret Recipe, meraikan rezeki yang terlebih sket. Hehehe … sebab CIMB dah bekukan akaun aku sebab tak pakai buku akaun untuk kuarkan duit, lepas 3 minggu baru la cek dalam akaun leh kuar. Belanja la 2 kekasih hati aku nih makan

U5 442 
Malliq adalah poyo. Nak makan pun sebok ngan puting laie. Lepas tu perasan dewasa sebab nak main garfu ngan pisau. Eksyen jer lebih nih. Kita nak amik balik, tak bagi. Dah la garfu tu dia buat korek telinga dia. Haru punya budak

U5 444 U5 445 U5 446

U5 447 U5 448 U5 449

 

 

 

 

Gourmet Laksa, Watermelon Juice, Iced Green Tea, Orange Ginger Juice, Bangkok Cha Cha, Fish and Chips, Apple Crumple and Strawberry Trifle. Makan 3 beranak. Sekali sekala makan meriah … Kitaorang asik nyusahkan budak kat situ jer sebab si Malliq dok sebok menjatuhkan cutlery. Memang nak kena babab budak kecik nih

yumiko

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...