22 February 2011

:: 1st Time ::

Alhamdulillah ! 1st time neh … hehehe tak sangka mendapat hasil lumayan

Capture3

Tadaa … ! Aiseh … tak nampak ke ? Jap jap …

Capture4

Hehehe … orang lain (kakngah) sebulan sapu habis semua GA kat alamaya neh. Aku dapat 1 jer pun nak kecoh. Haa … secara jujurnya, aku rajin buat contest, tapi tak rajin nak masuk orang punya contest

Ni la namanya tuah 1st timer. Adeh … macam dah gian la pulak. Err … kat mana ada buat laie GA ke, contest ke … ? Sila bagi tau yer

Keputusan leh tengok sini
Aku nyer entry leh tengok sini

Tenkiu yer Cik As of Tote Boutique. Hehehe masih tersenyum lebau …

 

 

5 comments:

  1. aaahh!!
    aku xak bgtau
    nant ko potong tang koner.. wakakakka!!!

    anyway..
    congrats beb!

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::
    ala kak ... ko sajer jer kan. sharing is caring tau kak ! hehehe sedey laie ke ?

    ReplyDelete
  3. tahniah ye :)
    sy nak tag awak utk contest CONTEST BERAPA JUMLAH KAMBING di http://nonaswc.blogspot.com/2011/02/contest-berapa-jumlah-kambing.html

    thanks :)

    ReplyDelete
  4. tahniah.. meh la jon giveaway saya pulak senang jer :) http://hebatkan.blogspot.com

    thankss..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...