09 February 2011

:: Rapat Umum ::

Sini aku nak bagitau ... kalo ada la yang nak tau

Jawapan untuk teka umur tu takde sorang pun yang teka betul
That's why jawapan nyer lambat kuar
Selain aku bercuti aritu

Mintak maaf ye

So hadiah 'MISTERI LA SANGAT' tu aku akan KIV sampai aku buat kontest lain plak

Nak buat buat kontest apa ek?
Bagi cadangan sket ...

Jawapan
Dari kiri pakai baju Power Rengers - 9 taun (darjah 3)
Yang tengah - 11 taun (darjah 5)
Dan yang kanan beso godang - 13 taun (Form 1)

Baju biru dedua tu adik beradik ... beza 2 taun jer tapi saiz ... mak aih

Tenkiu lah pada kakngah dan syuhada (korang je lah yang nak meneka). Walaupun tak tepat, mekasih la kerana sudi participate !

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...