17 February 2011

:: Kisah Gila ::

Masa baru bulan² ... gila ngan mesin basuh
Umah aku mesin basuh front loader ... jadinya dia gila tengok baju dok spin kat dalam tu
Kejap² mesin basuh ... bangun tido cari 'wash' dulu
Sampai aku kunci pintu mesin basuh sebab segala menda suma di'wash'nya
Lepas masuk tahun pertama ... gila tengok DVD Elmo
Semua menda nak Elmo
Selagi DVD tu terpasang, mata dah kuyu² pun sanggup jegil²kan bijik mata
Kejap² soh pasang Elmo, nak makan pun Elmo, nak tido pun Elmo
Masuk taun kedua ... orang lain plak jadi gila
Sebab apa ?
Sebab dia gilakan menda ni plak


Ko tak pening kepala ?
Mana nak cari menan trapik lite ?
Asal ada segi ada bulat ... trapik lite
Asal ada warna merah, kuning, hijau ... trapik lite
Semua menda nak trapik lite
Pening kan ?

2 comments:

  1. :: kakngah ::

    tu la pasal aku malas nak tambah laie ... hahaha tunggu dah masuk skolah baru aku pikir laie nak tambah ke tak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...