:: Bundle of Joy ::

P2032518

Ini birthday girl namanya Kyra [Nama betul panjang sangat ada 16 huruf … malas nak type] Birthday nya 31 Januari. Malliq baru masuk 2 taun bulan 12 lepas, dia dah 3 taun … tapi kalo masuk skolah, sama darjah. Hehehe sian anak aku

Kyra nih anak sulung abang aku. Cucu perempuan pertama belah family kitaorang. Eh, bukan aku dah penah citer ke ? Hahaha … lantaklah aku nak citer jugak

P2032497

Birthday party takde makan tu bohong la namanya. Mak aku masak soto daging, aku masak kari ayam, adik ipar aku masak roti jala dan jelly mangga. Adik aku plak buat kiwi cupcakes dan mak b’day girl bawak 2 bijik kek ! Huhuhu … nasib baik aku tak jadi buat kek

P2032502P2032517

 

 

 

 

 


Makin debab la semua makhluk dalam umah ni. Pehtu makcik aku plak datang, bawak laie kek cokelat. Nom … nom … nom … muntah darah aku malam tu. Senak sampai esok petang

Ini macam kalu … takde la aku nak tengok angka kat penimbang tu berkurang. *Mimpi la*


Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::