10 February 2011

:: Ada Tiada Ada ::

Dari ini

PC312284

Kepada ini

P1292443

Hanya kerana ini

Urgh … Cukuplah. Takyah cakap pepe pun dah cukup buat kepala aku tetiba rasa cam ada menda sedang berkuit² dicelahan rambut. Sampai sekarang masih misteri sebab tatau sapa jer yang menjangkitkan kepada Malliq

Takpelah, rambut buleh tumbuh balik

Eiii … gatal dah kepala aku !

 

 

3 comments:

  1. huhuhu!!!
    thn lepas anak2 aku kene serang kutu. al gondol la jwpnya. sebaik sume jantan. dan sebbaik tak sempat jangkit kt aku.. kalau tak.. terpaksa aku joint botaks club!

    ReplyDelete
  2. haiyoohh..itu pinjam gamba.. or... closed up rambut maliq?

    ReplyDelete
  3. :: kakngah ::
    tu la pasal ... seb baik anak jantan. memula tengok dia dok keruk² kepala dia beria betul. ingatkan rimas rambut dah panjang. bila sampai kedai ... tergerak hati nak selak rambut ... sekali kau ! terus balik rumah sendiri botak kan

    :: izzy ::
    kak iz ... itu gambar pinjam google. tapi camtu lah lebey kurang keadaan sebenar rambut dia. horror ok ! tetiba semua dalam umah gatal kepala

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...