28 January 2011

:: Teka Umur ::

PC232139

Ni semua anak aku nih. Hehehe takde lah, anak aku sorang jer kot … yang kecik sekali tu. Yang lelain tu anak buah Inche’ Suami. Masa nih dia orang datang tido umah aku masa cuti sekolah. Tengok macam tak ganas kan? Tapi semua keje asik makan jer nih. Hehehe

Kalo korang pembaca yang terer … bagi kat aku setiap umur bebudak nih. Anak aku takyah la kot. Korang kalo tak tau anak aku umur berapa memang tak patut. Sapa dapat teka dengan tepat umur diaorang aku akan bagi hadiah MISTERI yang akan diumumkan kemudian

Sesi teka-meneka bermula dari 28 Januari 2011 hingga 29 Januari 2011. Sapa jawab lepas tarikh tu … mintak maaf la yer.

Tekaan yang tepat sahaja akan dapat hadiah !

yumiko

2 comments:

  1. yg paling besau tu, ada rupa ayh malliq la.. kahkahkah!! xder jambang sajok. yg tu.. umo 12 thn.

    yg lg 2 tu adk badik ke.. tak?? kalau tak.. dedua umo 7thn. klau adk badik.. sorang 7 sorg 6.

    sekian tekaan aku.

    ReplyDelete
  2. nak teka la..

    dari KIRI: 6, 7 dan 11 tahun.

    bleh teka bape kali?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...