:: Sila Jangan Try ::

Pada satu hari yang agak kebuluran, kami pegi ke sini Picture 417 untuk mencuba makanan di situ

Saya order Picture 413 Picture 414 dan Incek Jaque pula order Picture 415  Picture 416

Kami rasa sangat kecewa kerana kuayteow saya rasa dan tomyam Incek Jaque ada Mungkin resepi baru sebab baru saya tau masak tomyam letak bunga kantan. Kesudahannya tomyam itu rasanya macam masak asam yang cair kebair. Semua tak sedap … sangat tak berbaloi² kerana kami masih kebuluran

Kalau korang nak try juga … sila la. Ini pendapat peribadi saya je. Tapi mungkin juga buleh dipercayai sebab deria rasa saya (lidah) adalah amat sensitif dan cerewet terhadap rasa makanan dan masakan

Tidak buleh direkomen kepada kengkawan

Rating : 1* [itu pun untuk layanan yang ok² jer]

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::