18 May 2009

:: Mekk Bekk Bekk ::

Hari Ahad adalah hari Aqiqah Malliq dan sepupu² nya. Dah selesai la tanggungjawab kitaorang. Buat sementara ni la. Oh yer, takde kenduri aqiqah. Kitaorang sedekah kambing² tu suma ke umah anak yatim. Senang lah … bagi orang yang lebih memerlukan makan sedap². Kami sefamily pencinta daging kambing. Memang pilih kambing over lembu …

Kitaorang terjah kandang kambing Incek Borhan nih lebey kurang kol 8.30 pagi. Kambing pun baru bangun tido. Bermula la sesi ramah mesra ngan kambing. Memasing macam orang jakun tengok kambing. Dapat la korang tengok kandang kambing jadi glemer kejap. Kambing nih pun mata naik berpinar asik kena flash

Picture 427 Kandang kambing jadi set pengambaran. Semua sebok pakat amik gambo sana-sini

Picture 429 Hey … ini angsa la, bukan kambeng

Picture 433 Ini kambing Malliq … dia tak tau pilih … aku ngan Incek Jaque la yang pilihkan

 Picture 451 Picture 456 Picture 455
Selesai

Picture 469Muka benyek kena bangun pepagi …

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...