22 May 2009

:: I’m In So Much Trouble ::

Picture 481

Takde la apa trouble nya pun
Cuma masalah mental jer

Itu cincin masa aku bertunang
It was 4 years ago

Hari Rabu lepas saja le nak pakai

Ketat gila ok
Aku paksa jugak pakai

Akhirnya cincin itu tersangkut
Nak terus takleh
Nak gostan takleh

Sakit nie …

Pulas² tak gerak
Pusing² tak berganjak

Amik losyen sapu semahunya

Akhirnya keluar juga
Tapi jari aku bertanda merah

Cincin takde
Kesan je yang tinggal

Padan muka aku

p/s : aku memang tak pakai cincin pegi memana … baik cincin kawen or cincin tunang. Skarang … amik la obat. Badan naik … saiz jari pun naik. Kah kah kah … ini maknanya kena beli cincin baru. Halo Incek, itu Habib Jewel sudah bukaaa la itu Mydin sana … bila mau pigiii???

2 comments:

  1. huii alasan nak cincin baru hahaha

    ReplyDelete
  2. Hehehe
    memang kena beli cin cin baru la tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...