29 May 2009

:: Bersawang Sudah ::

Adoi aii. Lama la pulak rasanya tak menghapdet. Aku bizi lah. Minggu nih je 3 hari gie kursus. Minggu depan lak 3 hari kursus laie. Naik tepu otak aku absorb meklumat. Tapi ada kebaikan gak aku pie kursus. Takde la nengok muka Si Mok² Pacat tu. Tapi kesian la kat opismet aku. Apa nak buat ... ikut kan aje la

Ada few projects coming up really soon. Takde apa pun yang hebatnya ... projek syok sendiri je yang betulnya. Oh aku tak dulik ... aku tak kacau sesapa pun

Erm ... itu je lah kot setakat ini. Selain bizi-membizi tak tentu hala aku adalah sangat malas sekarang. Yang iyer nya ... aku adalah sangat keletihan. Phew ... rasa nak habiskan perenggan nih pun sangat payah

Ok peeps ... aku sambung kendian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...