:: Extreme Addiction ::

WLW

Setelah menggunakan Windows Live Writer nih aku rasa kalo nak type blog … mesti nak type kat sini. Kalo pakai dashboard ke … menda lain selain WLW rasa cam tak menarik je … You can do so much with WLW. Aku paling suka function gambo lah … buleh buat memacam. WYSIWYG (What You See Is What You Get) memang sangat bermakna cuz camne ko letak kat WLW nih … camtu le yang akan kuar kat blog ko

Sapa belom guna … sila la try!

Buleh download kat sini >>> Windows Live Writer 2009: Now Available for Download <<<

Disebabkan aku pakai Mac kat umah … WLW takleh guna. Tu antara sebab aku kureng bernafsu sket nak update blog aku sebab WLW ialah window-based. Neways … do give it a try. Aku bukan nak promo Microsoft ke apa, cuma menda baik yang buleh senangkan keje korang nak update blog … baik ler kita kongsi bersama

Kongsi ilmu,

Posting Mengenai Topik Yang Sama :

Comments

  1. Wah terima kasih! aku sangattttttttttt suker!

    ReplyDelete
  2. aku ngetes dulu.. kot2 ade yg x paham.. soklan akn menyusul.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::